sâmbătă, 6 iunie 2020

Troița Nouă, r. Anenii Noi

Noi muncim din zori.
Vrem să avem de toate.
Desigur avem și ajutor.





Să fie clar pentru toți. 
La cel care este harnic și muncește apare nimb. 
Exact cum este în cazul sorii Lilia care este coproprietarul majoritar al acestui teren minunat.
Îngerașul nostru măricel. O să-l punem la muncă, că tare rezultate bune obținem.








Și desigur cum fără fotografii în lanul nostru cu maci. Nepoțica Elena va recupera acest timp și va trebui să sape mai multe gopițe pentru toate firicelele care le-am adus de roșii, castraveți, gogoșari, ardei etc.







 Ludmila Cisteacova un ajutor de nădejde. A muncit și ea sărmănica astăzi multișor merită niște poze bunicele.








Ei și cum să nu mai pun niște poze cu nepoțica Elena care a muncit azi bine.
Da, deja cunoașteți răspunsul. Nu pot și mai pun încă cîteva poze.









Cu vizitatorii care au venit și le-am făcut o excursie. Le-am povestit ce și unde va fi.
Doar știți că aici va fi un loc de vis așa cum este doar în povești.
Da. Da. Așa va fi și chiar foarte curînd.
Cei care au venit și nu s-au apropiat să se salute să știe că m-am cam supărat.
Cîțva cunoscuți și prieteni deja cunosc la cine mă refer. În special cei din domeniul turismului

Sănătate.
Vă cuprind călduros!

Un comentariu:

  1. Bravo Gabriel! Multumim pentru doza de pozitiv de dimineață! Mult soare si oameni frumoși! Mai așteptăm poze!

    RăspundețiȘtergere