luni, 8 iunie 2020

Plăcerea de a munci!

Da. Da. Greu de crezut, dar poți munci cu plăcere.
Ba mai mult, chiar mă gîndeam că aș putea să mă uit mai mult cum lucrează toți în jurul meu.
Și cînd mai trebuia să mai scot o căldare cu apă, încercam să mă gîndesc că este ultima.
Cine a scos apa fără coarba de la fîntînă, doar cu o funiuță subțire știe despre ce vorbesc.
AȘa că pentru vre-o oră a fost visul de a avea o fîntîntă cu colanul și coarba care să fie instalată cît mai repede. Desigur etapa următoare, dar, chiar imediată, este instalarea unei pompe pentru apă că te deprinzi repede cu binișorul.
Cîteva poze de dimineață care demonstrează că nu am venit să facem doar poze.
Vrem să facem să fie frumos să ne bucurăm cu toții!




















 Și urmează următoarea etapă. Măsurăm și marcăm unde va fi intrarea spre ”conac”. Heheheheehhe!!!
Vom face o intrare mai spațioasă să încapă mai multe automobile și desigur tehnica agricolp mare.






 URA! Am finalizat marcarea intrării!


Plecăm să vedem lanul și să vedem ce mai planificăm și în ce locuri să fie amplasate.
Pentru cei care au fost și au făcut multe poze, vreau să spun că deși nu se vede, dar toate dealurile în acest perimetru cu maci sunt deja plantate și cu livadă și arbuși.
Sunt diferite specii. Foarte multe.
Iar peste cîțva ani va fi ceva absolut excepțional!












Iat-o că îmi face mie poze.







O ho ho! Este energie!











O poză de nota 10+. Eu și nepoțica Elena (coproprietara desigur).


În sfîrșit cîteva poze de-ale mele.






Opa! Totul este bine!






















Natalia Cașparova.





 Sora Lilica cu nepoțica Lenuța!!!!
 








Cu greu am înduplecat-o pe Lilica să facă niște poze.
Eu consider că am reușit.

 Da! Așa să fie!



Și așa!


 Tare ne place ce vedem.
Aici am mai identificat un loc pentru de unde vom vizualiza priveliștile.
Desigur, la o etapă ulterioară î-l vom amenaja pentru a putea să oferi posibilitatea cît mai multor persoane să poată savura plăcerea acestor locuri.








 



 



Apar mai multe fete cînd este vorba de poze.

 




 Da, desigur au fost plantați și mulți pini și cîțva brăduți și multe alte specii care vor oferi locului un aspect deosebit, dar nu deschidem toate secretele.


Sper să Vă fi plăcut și această istorioară.

Și încă ceva. 
Viața poate fi foarte frumoasă și interesantă. Aveți grijă de voi și cei apropiați. Oferiți-le posibilitatea de a înțelege și aprecia tot ce este frumos!

Sănătate.
Vă cuprind călduros!
Cu drag, Eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu