joi, 4 iunie 2020

Poze și mici filmulețe de la Troița Nouă, r. Anenii Noi 03.06.2020

În acest an am întîlnit la noi pe pămînt mai mulți oameni care au venit să facă poze. Erau atît de bucuroși că au reușit să facă niște poze minunate. În viitor vor fi mult mai multe flori, care de care mai diferite și frumoase. Desigur, ne vom strădui să facem și puțină ordine pentru a avea un proces organizat. Aseară 03.06.2020, mi-am adus aminte zîmbetul sincer al unor vizitatori care făceau poze și am simțit acele emoții pozitive care te motivează să muncești pentru ceea ce consideri că este important și este în puterile tale.
 Acasă m-am împărtășit cu aceste poze cu nepoțica Elena și sora Lilia (coproprietarele moșiei) și am rămas impresionați de ceea ce natura ne oferit.
Cadourile pot avea un aspect diferit important este să înțelegem și să fim recunoscători pentru aceasta.
















Aș vrea să finalizez mesajul cu o încurajare pentru toți că să aveți visuri mari și să munciți pentru ele.
Iar rezultatele vor fi împlinirea acestor vise.
Sănătate.
Vă cuprind călduros!

Un comentariu: