marți, 13 iulie 2021

Gândul zilei 13.07.2021

Astăzi merg în transportul public și văd oamenii puțin altfel. De ce, este greu de spus, dar desigur nu din considerentul că a fost 11.07.2021 și deja este altfel. Presupun că mai mult din considerentul că ultima perioadă de timp am mers mai mult cu automobilul și am uitat puțin ce înseamnă transportul public. Da. Poate părea pentru mulți straniu. Ce mi-a venit în cap? M-am prins la gândul că este atât de ușor să te deprinzi cu ceva mai comod și să te detașezi de o parte din realitate, atât de ușor a înțelege lucrurile mai subiectiv mai aproape de ceea ce este în jurul tău. Nu este că aș fi descoperit ceva nou. Cu regret, nu am douăzeci de ani să descopăr așa ceva. Totuși, scriu aceasta pentru a veni cu un mic mesaj pentru oricine își poate dedica puțin timp pentru sine ca să-și remodeleze, regândească, reevalueze ceva din ce are în jurul său, în ce este implicat sau în ce ar vrea să se aventureze etc. La fel, un mesaj cumva poate rupt din context ar fi că am privit din troleu cum merg cei cu automobilele, cum vorbesc la telefon (sora mea categoric nu vorbește la telefon și îmi interzice și mie, iar eu mai greșesc uneori, sper să reușesc și eu), cum stau total relaxați, cum acordă atenție în timpul mersului pasagerilor, cum nu se stimează în trafic. În acest context, care este foarte bine cunoscut de toți, vreau să vă spun tuturor șoferilor să fiți mai atenți și să oferiți mai mult respect în trafic. Cel mai important să respectați regulile elementare ce ține de viteză și distanță și foarte important să nu vă enervați. Ușor de spus sau de scris, dar de multe ori greu de respectat. Scriu aceasta pentru voi, pentru oricine va citi sau va distribui acest mesaj. Îmi doresc să vin cu astfel de mesaje care măcar o persoană să o facă să fie puțin altfel și anume puțin mai bună. Cam atât. Desigur, că o să mai revin cu ceea ce apare în cap în anumite zile și consider că ar trebui să fie transmise cât mai multor persoane. Sănătate. Vă cuprind strâns, răcoros și cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu