miercuri, 26 mai 2021

Gândul zilei mele de astăzi 26.05.2021

 Eu Vă salut călduros și cu drag!

🌞
O să vin cu un mesaj care răbufnește foarte rar la mine, întrucât îmi pot stăpâni emoțiile. O să folosesc puncte în locul cuvintelor mai puțin diplomatice.
DRAGII MEI trimeteții ... pe toți populiștii și formaliștii, nu Vă uitați și nu discutați sau sperați în ceea ce Vă promit sau spun că fac, dacă nu au reușit nimic concret să facă, să realizeze (construiască, repare, modernizeze, creeze, îmbunătățească).
Lăsați aceste discuții, învinuiri și sfadă între rude, neamuri, prieteni din cauza unor politicieni ... , ei nu merită să ne pierdem cu ei imaginea sau sănătatea.
Dacă m-aș fi asociat cu cineva, cumva, oricum nu aș fi reușit să am tot ce poate obține o persoană (minim) casă, automobil, pământ (și am început de la ce este cel mai puțin important) și mai imporant este că pot spune că am reușit să particip la plantarea pădurilor cât vezi cu ochii în această țară (și nu mă interesează să cunoască toți și să mă laude, ba dimpotrivă să cunoască cât mai puțini dar să se implice direct în acest proces, dacă este în acord cu ceea ce-și doresc), am reușit să asigur cu apă potabilă de calitate zeci de mii ce cetățeni din sate, să particip la restabilirea unor sectoare din cadrul ariilor naturale protejate care altfel poate nu mai existau, să particip la construcția primei boiști pentru pește din partea de sud est a Europeși și poate chiar din lume care să fie făcută de un ONG cu susținerea unui donator.
Am restabilit muncind prioritar singurel cu mânuțele mele (da trebuie și să mă laud și să am grijă de mine) o grădiniță care nu a lucrat mai mult de 20 ani din sat și am făcut ca să fie funcțională (desigur deja ca și proprietate privată) altfel, deja nu mai era ca și alte sute și mii de case de cultură, grădinițe, centre medicale, nemaivorbind de librării etc.
De ce atât de multe scriu, foarte simplu.
Dacă mă ocupam de politică și promisiuni nu aș fi reușit ceea ce deja lucrează și a îmbunătățit viața oamenilor, a mea și a celor care mă încunjoară.
Faceți ce considerați important, dar spuneți ce gândiți și faceți ceea ce spuneți.
Doar așa vom crea premise micuțe dar sigure pentru schimbarea în mod prioritar a situației noastre personale și ulterior a societății.
Altfel, riscăm să încercăm a schimba la nivel social și nu mai ajungem să gestionăm corect viața și viitorul propriu.
ORICE PERSOANĂ POATE ÎMBUNĂTĂȚI CEEA CE-L ÎNCONJOARĂ SAU POATE...
Eu Vă cuprind strâns, călduros și cu drag, pe toți care reușesc să facă diferența dintre promisiuni, aspecte formale și rezultate reale! 🤗

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu