duminică, 10 mai 2020

Încă o istorioară inspirată din realitate

Întrucât prietenii cer mai multe detalii privind ceea ce se întâmplă în grădină o să vin cu mai multe istorioare, astfel încât să fie mai clar.

Schimbările serioase încep când sunt date indicații care nu pot fi refuzate!

O doamnă decan poți să nu o asculți, dar o soră mai mare este imposibil.

Acum la executarea indicațiilor.
Executorul principal trebuie să pregătească construcția pentru lucrările ulterioare.
Toate activitățile trebuiesc supravegheate ca să fie executate cu atenție, calitativ și în termenii planificați
Concomitent trebuie de executat și alte lucrări unde sunt implicați mai mulți executori conștiincioși.

Mai schimbăm activitățile, întrucât dor mîinile și nu poți doar să faci o singură activitate.
Dar cel mai important că sora și nepoțica trebuiesc ajutate. Ne susținem reciproc. Eu mai glumesc pe seama lor și încerc să prezint lucrul meu ca și model demn de urmat.
Volumul de lucru nu este mic și totul se vopsește cel puțin de 2 ori.
Așa o culoare frumoasă se primește.

Purcedem la instalarea lor, după ce s-au uscat toate părțile vopsite.

Încetul cu încetul lucrările progresează.
Dar lăsăm să se usuce și celelalte scînduri.
Finalizăm unele lucrări în grădină. Deja cunoașteți care din postările precedente.
Amplasăm plasele cu atenție și le fixăm bine.






Lucrul se efectuează în trei. În doi este greu să reușești cu toate în special dacă adie vîntul.


Mînuțele domnișoarei profesoare, după ce a lucrat în grădină sub supravegherea noastră, dar printre altele a trimis niște informații și articole la profesori și colegii din SUA și Coreea de Sud pentru diferite evenimente importante.
Așa mânuțe Elena încă nu a avut. De obicei evită să se implice în activități care cer efort fizic. Hehehheeh!!! Acum nu a reușit.
Aproape am finalizat!
Mult mai veseli.
Urmează mai multe detalii privind lucrările de construcție finalizate:
Pentru răsadul de roșii:
Pentru cel de castraveți, așa ca să poată ușor singurei să se cațăre cum le poftește inspirația de cuceritori ai înălțimilor.

Pentru roșii, pentru a putea suspenda fiecare fir la distanțe proporționale.
Mulțumit.
Am reușit ce ne-am dorit. Urmează procesul plantărilor, dar într-o postare ulterioară.

Trecem la lucrările principale!
Tare greu. Sincer. Mă cam dor mâinile.
Și cam tare.
Întrucât am reușit să facem ceea ce ne-am propus pentru această perioadă de timp. 
Putem să ne plimbăm puțin și prin grădină pentru a asculta zumzăitul celora care lucrează mai mult ca noi pentru a ne inspira să nu renunțăm și să continuăm activitățile și lucrările.



Nu Vă destăinui că nu putem renunța întrucît suntem supravegheați de leu care este atent la tot ceea ce facem. Așa că trebuie să muncim.
Dar nu v-am spus nimic.
Va fi micul nostru secret.

Sănătate! 
Vă cuprind călduros!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu