sâmbătă, 2 mai 2020

Farmecul unei ploițe de primăvară!

02.05.2020
Am treușit să finalizăm lucrările de construcție pe care le-am început cu câteva zile în urmă.
Am planificat să reușim pînă la ploița mult așteptată și am reușit!
Dar să vedem ce mai spun broscuțele noastre care așteptau cu nerăbdare ploița.
Salut!
Începutul este bun.
Bine, dar ce lucrări am reușit să finalizăm?
Iată:
Ambele sunt o continuare una celeilalte.
Și cealaltă brosuță imediat întreabă dacă am finalizat doar lucrările de construcție.
Sigur că nu-i ajunge. Vrea mai multe, vrea să fie și frumos.
Dar nu o să le decepționăm.
Am reușit pînă la ploiță să plantăm și floricele de jur - împrejur. Astfel, va fi și frumos, dar și vor fi protejate de diferiți dăunători, legumele care vor fi plantate.
O ho ho! Una din broscuțe chiar s-a emoționat!
Ia s-o vedem.
Așa da. Am reușit s-o surpindem plăcut.
Acum este cazul să vedem ce minuni face ploița în grădină.
Uau! Spune cealaltă broscuță! Chiar a rămas plăcut surprinsă!
Eu, sora și nepoțica, cu toții suntem mulțumiți de reacția broscuțelor.
A meritat din plin tot eforul depus pe parcursul acestor câteva zile.
Emoția acestei broscuțe spune totul despre ceea ce vede în jurul său și ce simte.

Leul se asigură ca buna dispoziție a broscuțelor să se mențină o durată cât mai îndelungată de timp.
Totul înverzește!
Totul înflorește!
Chiar și iepurașul stă pe loc și vrea să se odihnească între flori.
Sper să Vă placă această istorioară a noastră, pregătită cu drag pentru Voi!
Odihnă plăcută așa cum Vă doriți!
Sănătate!
Vă cuprind călduros!


3 comentarii:

  1. Superba gradina! Torul s.a trezit la viata dupa ploita multasteptata...
    Cred ca e magia broscutelor. M ai intrigat, vreau si eu cateva in gradina mea😊

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc. Ele vin să aducă mai repede buna dispoziție.

    RăspundețiȘtergere
  3. O poveste destul de perfecă, cum broscuțele au farmecul lor aşa şi florile nu ia ramas lui dumnezeu sa reverse doar ploiță în gradina dv.şi ia-tă că a revărsat dumnezeu ac-ea ploiță mult aşteptată.Şi gradina seamă cu o bucățică de rai.Foarte frumos tot şi grădina şi mica poveste.

    RăspundețiȘtergere