duminică, 10 noiembrie 2013

APIT la odihnă 09.11.2013

Ludmila Cisteacova a spus că trebuie să plecăm la odihnă în această sîmbătă.
Membrii APIT au nevoie de puțin soare, odihnă, discuții și distyracții.
Așa este!
Să plecăm în teritoriu...
Ne strîngem încetișor lîngă Palatul Național.







 Toți sunt disciplinați și plecăm la timp, către mănăstirea Marta și Maria.

Am ajuns la mănăstire.

 La magazinul mănăstirii, un asortiment mai mult decît suficient.



 Clădirea mănăstririi din dealul curții.


 Clădirea bisericii din valea curții.
 Ne fotografiem fiecare aparte.








Nemijlocit în incinta bisericii din vale.


O priveliște în cadrul curții mănăstirii.








Salut tuturor membrielor APIT, dar și colegilor din domeniul turismului.



 Plecăm spre următoarea destinație.


Da cu astfel de dispoziție plecăm de la mănăstire.
Priveliștea, timpul, colegii totul a fost minunat așa cum merităm noi.
Am ajuns la vinăria din s. Grădinița Leuntea. Dl Dumitru Cîsa este un bun prieten și un vinificator profesionist. cel mai bun vin poate fi găsit aici.


Beciurile mult așteptate am ajuns la voi!

 BINE!




Toți vor să facă poze cu prietenii mei din Coreea de Sud.


Am cîștigat lupta. Am fost mai mulți și mai uniți.

 Fiecare găsește cu ce să se ocupe. Dar totuși vrem la masă.

 Bine ați venit din partea dlui Dumitru Cîsa!
Bucatele au fost foarte gustoase!

 De vin nici nu mai spun nimic. Superb! Și-a făcut efectul.






Efectul pozitiv al vinului poate fi sesizat.







 Desigur, dansuri!
 Dansează toți!

 Ne pregătim să ne întoarcem acasă.

 În drum spre casă. Credeți că am fost liniștiți? Da, am fost. Dar nu prea.

Dacă credeți că transportul nu se deplasează, greșiți amarnic.

 Așa a fost tot drumul spre casă.

 Cum se distrează membrii APIT, mai rar.
Succes tuturor! 
Aveți grijă cum vă odihniți. 
Dacă nu cunoașteți cum, este mai bine întrebați experții. Întrebați-ne pe noi.
Sănătate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu