joi, 11 iulie 2013

Procesul de informare a autorităților

11.07.2013
Procesul de informare a persoanelor cu funcții de răspundere privind oportunitatea inițierii negocierilor pentru accesarea finanțării suplimentare.
Coordonarea activităților ce țin de împădurire a terenurilor cu fîșii forestiere riverane rîului Nistru în cadrul proiectului ”Îmbunătățirea managementului resurselor acvatice și protecția ecosistemelor priacvatice în Zona Ramsar ”Nistrul de Jos”, finanțat de Agenția Austriacă de Dezvoltare.
Prima vizită la pretinsul Minister al Agriculturii și Resurselor Naturale din partea stîngă a Nistrului.
Dl. Ministru a fost foarte cooperant.
Am discutat probleme reale care pot fi soluționate prin intermediul accesării unor finanțări și am obținut susținerea deplină.









S-a decis schimbul corespunzător de informații prin intermediul Ministerului Afacerilor Externe și prin OSCE.
În drum spre Ștefan Vodă ne-am oprit la Mănăstirea Marta și Maria.
Se lucrează bine acolo. Parcul din fața clădirii noi a mănăstirii este minunat.








 
 
 Ne-am oprit și la Talmaza puțin, pentru a admira priveliștea și a arăta prietenului nostru care reprezintă o instituție finanțatoare internațională serioasă în domeniul ecologiei, cît de frumoasă este natura în teritoriul Zonei Ramsar Nistrul de Jos.





 Priviți cît sunt de frumoase meleagurile noastre!
 




Am ajuns la Consiliul raional Ștefan Vodă.
Discuția a fost succintă și constructivă. 
Avem susținerea deplină pentru inițierea negocierilor de atragere a finanțării unor lucrări absolut necesare pentru zona respectivă.

 






Nu am putut să nu ne oprim în drum spre Chișinău la biserica ”Adormirea Maicii Domnului” de la Căușeni.

Încă o zi reușită, pentru Societatea Ecologică BIOTICA, Asociația Patronală a Industriei Turismului și sperăm  în perspectivă, pentru colectivitățile locale de pe ambele maluri ale rîului Nistru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu