sâmbătă, 18 decembrie 2021

Plantare Bălăbăneși 18.12.2021

Sărbătorim activ. În acest an eu sunt restanțier la plantări. Anul trecut am reușit să plantez câteva mii de arbori și arbuști, iar în acest an mi-am propus să mențin același indicator. Dar din mai multe considerente nu am reușit și pe ultima sută de metri o să încerc să recuperez ceea ce este posibil. Totuși dacă ajung sub o mie va fi ceva excepțional. Acum, chiar dacă și voi mai avea câteva zile de plantări presupun că maxim reușesc între 300 și maxim 700. Pentru moment să reușesc să depășesc 200 în 2 maxim 3 zile de plantări. Deci, nu lăsați pentru ultima sută de metri ceea ce considerați important.
Cine reușește să mai sădească copaci în acest an este perfect, întrucât acum este foarte bine pentru acest proces.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu