miercuri, 17 noiembrie 2021

Continuă lucrul cu documentele noastre strategice 17.11.2021

Activitatea se desfășoară în cadrul implementării proiectului de susținere a capacităților instituționale ale organizației finanțată cu ajutorul SIDA. Result Assesment Framework urmează să fie baza pentru Planul Strategic pentru anii 2022-2025 al AO ”BIOTICA”. Continuăm discuțiile începute ieri 17.11.2021, urmând a finaliza în decurs de 3-5 zile pentru a prezenta experților pentru evaluare finală înainte de încheierea contractului cu donatorul.
Eu nu am reușit să stau până la examinarea finală a documentului, dar desigur o să examinez ce a reușit colegii să ajusteze. Regret că nu am avut posibilitate să stau până finalizăm integral documentul, întrucât prezentța mea în astel de situații este necesară. De multe ori trebuie să decizi la care din evenimente reușești să fii prezent. Oricum am reușit să facem ajustări importante în textul existent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu