marți, 31 martie 2020

Lucrul acasă în grădină 28.03.2020

Începem construcția!
 O să fie similar acesteia doar că va fi în partea opusă, deci ca în oglindă.
















Deci să vedem ce se va primi.
Mai întî săpăm binișor.



 Merge binișor, dar cam greu. Cam nu prea vor mînuțele să muncească. Mai plăcut să privești cum muncesc alții. Dar și bătăturile la mâini cam repejor apar. Mda...

Începem să punem de toate câte am adunat prin grădină.
 Lilica la fel muncește. Super. Hai să privesc cum muncesc alții  pănă nu mă pun să recupereze pentru doi.



 Lenuța a obosit. Gata. Cred că am pierdut un muncitor de mază care va pleca repejor în casă la odihnă. Echipa descrește numeric, dar să vedem dacă și calitativ.


Am rămas în doi cu Lilica, dar am făcut ceva tare bun. În curând voi veni cu alte detalii.
Obosiți, dar mulțumiți de rezultat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu