duminică, 18 august 2013

Duminică 18.08.2013

În centrul Capitalei!
Grădina Publică Ștefan cel Mare.
Să vedem ce se mai întîmplă prin centru.
Caut prietenul meu dl Anatol Poiată care a organizat un eveniment interesant, să vedem dacă este.






 Da! Iată ceva se vede...
 FOTO LA USCAT!





 Iată și dl Anatol. Bucuros! Înseamnă că expoziția a avut succes.
Salut prietene!

 Are poze bune.


Sunt prezenți diferiți vizitatori.






Cum sunt diferiți oamenii așa și pozele lor.




Simatic.


Foarte frumos! Îmi place.




Tot la aceste poze mă atrage.


 IMPORTANT: Toți vizitatorii cărora le-au plăcut pozele și s-au înțeles cu proprietarii acestora le-au primit gratis.



O zi frumoasă și luminoasă.


Chiar acum dau cîteva poze unor vizitatori.




O poză pentru mine și DVS. Cîtă expresie. Interesant. Viu. Viață. Realitatea care ne înconjoară. Doar trebuie să vedem


Fanfara care cîntă pentru noi. Participă desigur doar părinții și buneii noștri. Nu văd de ce nu am participa și noi care suntem mai tineri.




Eu, personal cînd aud fanfara pierd conștiința. Atît de mult îmi place.
Aș putea să dansez 24 din 24. Serios!






Și cum să nu vrei să dansezi cînd este atît de frumos în jur. Și important - curat.



Cine îmi poate spune că custumele naționale nu sunt cele mai frumoase?

Se poate de spus, însă aceasta nu va corespunde realității.









Poate copii aceștea mici auzind această muzică frumoasă vor fi mai aproape de ceea ce este cu adevărat frumos.


 Iam prins.


S-a primit interesant.


Puțin mai pesimist spre final. Dar asta e. Avem de toate.












În același loc, peste drum.
Așa automobile și într-o astfel de stare se află o clădire din patrimoniul național.












Succes tuturor!
Nu stați în case. Nu stați cu nasul în calculator. Poate doar citind acest mesaj și tot. 
AFARĂ LA AER CURAT!
Sunați prietenii și în centru la socializare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu