sâmbătă, 29 iunie 2013

Ziua mea de naștere

29.06.2013
Ce poate fi mai frumos cînd de ziua de naștere poți să faci ceea ce îți place.
Am fost cu niște prieteni la Cricova am discutat chestiunile de serviciu, am clarificat mai multe activități care urmează a fi efectuate în timpul apropiat.
Nu pot să mă abțin fără a vă spune că avem posibilitatea să reușim promovarea unor obiective turistice așa cum nu s-a mai făcut în Republica Moldova. 
Știu că deja numeni nu mai are dubii referitor la ceea ce afirm, dar pentru orice eventualitate vezi: Romania.360Tourist.net.
Iată așa un nivel de promovare vom asigura la etapa inițială și pentru unele din vinăriile noastre.
Acum este clar de ce o zi de naștere poate fi foarte frumoasă cînd se îmbină utilul cu plăcutul.
Mulțumesc tuturor pentru felicitări.
Vă sunt recunoscător pentru apreciere.
Vă mulțumesc tuturor!














Mulțumesc repetat dragi prieteni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu