luni, 22 octombrie 2012

Amintiri plăcute

La Kiev am petrecut o zi minunată.
Ne-am simțit de parcă iarăși am fi ajuns în Korea fiind la noi acasă, adică în Ucraina.
Oricum este aproape și suntem aceiași oameni.
Fie că sunt la Kișinău sau la Kiev, tot parcă sunt acasă.
Dar să privim cum poate fi organizată o zi foarte, foarte bine.

 Prietenii cu care am fost în Korea au rămas fără cuvinte cînd ne-au văzut pe noi cei din Moldova și Ucraina împreună. Desigur ne-am înțeles să ne întîlnim mai mulți în Georgia la iarnă. Să sperăm că vom reuși.





























































































Centrul expoziţional din Kiev - Ucraina.
Este fratele geamăn al celui din Moscova - Federaţia Rusă.
Mie mi-a plăcut foarte mult.










































Pur şi simplu cîteva poze pe străzi şi în parkul de lîngă Universitatea Taras Şevcenkodin oraş.
























În metrou.


 Pe malul rîului.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu