joi, 6 septembrie 2012

Ultima seară înainte de plecare acasă

30.08.2012.
Centrul KOICA.
Ultima seară între colegi. Ne-am plimbat pînă tîrziu pentru a prelungi la maxim timpul petrecut împreună.
A fost o seară cînd totul a fost perfect, plimbare, discuții cuvinte calde de rămas bun ...
 










 Am cumpărat înghețată și am vrut să ne întoarcem încetișor înnapoi la reședința noastră la KOICA. Însă, încetișor cuvînt după cuvînt, schimb de impresii și amintiri, ne-a făcut să înțelegem că vrem să stăm împreună mai mult...









După puține cuvinte și priviri am înțeles cu toții cei care ne-am plimbat că colegii care trebuie să plece mîine (de fapt deja astăzi) nu trebuie să plece fără un ultim rămas bun.
Fiind siguri că se vor trezi și se vor bucura că am venit la ei...








Nu mai doarme nimeni, au mai rămas vre-o 3 ore pînă cînd încep să plece cîte doi în fiecare țară.
Dar pînă atunci...











 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu