miercuri, 18 aprilie 2012

Să fie o interpretare greșită?

       Recent, 17.04.2012 plecam la oficiul Băncii Mondiale pentru a mă întîlni cu un prieten și am trecut pe lîngă biserica Sfînta Teodora de la Sihla, ajungînd mi-am făcut cruce și am mers mai departe, însă ...
      Însă, imediat am privit în jur și am atras atenția că încă cîțiva concetîțeni, inclusiv de cealaltă parte a drumului s-au oprit și și-au făcut cruce, ceea ce m-a surprins plăcut.
      Mai mult ca atît, după cîțiva pași m-am întros și am privit cum trec oamenii pe lîngă biserică și iarăși am fost plăcut surprins, practic fiecare trecător își făcea cruce cînd ajungea în dreptul răstignirii amplasate în fața bisericii.
      Poate a fost o perioadă de timp de vre-o 5, maxim 7 minute care nu urmează a fi considerată ca fiind una relevantă pentru a aprecia o schimbare mică dar pozitivă, cel puțin la nivel de atitudine subiectivă, poate datorită sărbătorilor de paști s-a întîmlat așa ceva...
      Oricare ar fi motivul de bază al celor întîmplate, cert este că un comportament normal poate fi observat dacă vrei să-l vezi, însă, cu regret, se întîmplă nu atît de des și poate mă greșesc, dar în timp se pare că devine mai rar.
      Oricum, sper că ceea ce am observat a fost o interpretare subiectivă pozitivă care se va confirma în timp.
      Succes tuturor !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu